Не позволявай торбичките и бръчките да се появяват на лицето ви!

 

Следващите съвети ще Ви помогнат да се предпазите от признаците на стареене и умора, които се появяват около очите.

 

Очите обикновено са първото място, на което се проявяват първите признаци на стареене, освен това те лесно подпухват и ни издават, когато сме уморени и недоспали. За щастие можем сами да си помогнем с няколко бързи, освежаващи и стягащи трика, които ще Ви събудят и ще върнат времето назад.

 

Намаляване на торбичките

 

Торбичките и подпухналите очи се появят под влиянието на  много и различни фактори. Някои от тях са лесни за разпознаване (например недостатъчно сън или прекаляване с алкохола предната вечер са сред главните виновници). Но те могат да се появят и поради много други причини, като например, че сме прекалили със солените продукти предишния ден. Друга причина може да бъде, че използвате прекалено много околоочен  или хидратиращ крем, тъй като кожата на зоната около очите е по-тънка от останалата част на лицето и лесно може да поеме повече крем от необходимото.

 

Винаги дръжте няколко чаени лъжици в хладилника за онези дни, в които се събуждате с подпухнали очи. Просто задръжте лъжиците върху очите за три минути и студеният метал ще възвърне стенгатия вид на кожата. Следва да подхраните кожата с околоочен крем.

 

Подходяща грижа в случая е околоочният крем C-Effects™ на Jason. Неговата нежна формула стяга и повдига деликатната зона около очите и в същото време я защитава от свободните радикали, които причиняват преждевременно стареене, фини линии и бръчки.

 

За да бъде максимално усвоен от кожата на очите, кремът трябва да се нанася в умерено количество (по-малко от грахово зърно) и с потупващи кръгообразни движения, за предпочитане по посока на часовниковата стрелка. Използвайте безименния пръст, тъй като той се използва най-малко на ръката и шансът да попаднат бактерии трябва да бъде сведен до минимум.

 

Йога за очи

 

Изпробвайте тези упражнения за стягане на очите, предоставени от природния здравен експерт по йога Сю Фулер.

 

Смяната на фокуса на очите ще поддържа мускулите на очите Ви стегнати и подвижни. Правете тези упражнения поне три пъти седмично.

 

Седнете удобно с изправен гръбнак

 

Изпънете двете ръце пред себе си, обърнете дланите си така, че да гледат лицето ви и ги присвийте леко така, че все едно ще направите юмрук

 

Изправете показалците си. Дръжте лявата си ръка изправена, а дясната придвижете към Вас, като същевременно се фокусирате върху изправения показалец на дясната си ръка. Спрете когато ръката Ви е на разстояние около 4 см от носа.

 

Докато вдишвате продължете да се фокусирате върху изправения пръст на дясната ръка

 

Докато издишате прехвърлете фокуса върху изправения пръст на лявата ръка. Вдишайте отново и сменете отново фокуса върху изправения пръст на дясната ръка

 

Повторете техниката 20 пъти като сменявате фокуса на двата пръста докато дишате бавно през носа

 

Източник: naturalhealthmagazine.co.uk