Храни, които ускоряват придобиването на тен

Posted by a.kirilova 14/08/2017 0 Comment(s) Здравословно хранене,Полезна информация,Слънцезащита,

Лятото е времето, в което можем да постигнем желания слънчев загар. Въпреки факта, че слънцето уврежда кожата, много дами са готови да положат неимоверни усилия, за да постигнат перфектен тен на кожата. Някои храни могат да Ви помогнат да засилите процеса на потъмняване, както и да запазите постигнатия тен за по-дълго време. С консумирането на определени хранителни продукти ще осигурите на кожата необходимите съставки за бързо потъмняване. Ето 10 храни, които ще Ви помогнат за красив загар.

 

  1. Моркови

Със сигурност вече сте чували за множеството ползи за кожата при консумирането на моркови. Една от тях е свързана с по-бързото потъмняване на кожата, а това се дължи на наличието на алфа-каротин

в тях. За да постигнете перфектен загар, консумирайте морковите в необработено състояние, като колкото по-рано започнете консумацията им, толкова по-добър резултат ще постигнете.

  1. Яйца

Похапването на яйца, особено на жълтъци, ускорява потъмняването на кожата. Жълтъците съдържат големи количества витамин А, който е важен за потъмняването на кожата, а освен това има и регенериращи и антиоксидантни свойства.

  1. Манго

Мангото съдържа най-големи количества витамин А сред плодовете.

Както вече споменахме витамин А е важен за придобиването на здравословен загар.

 
  1. Вода

60% от телата ни се състоят от вода. Това показва колко е важно консумирането на достатъчно количество вода на ден, за да поддържаме добро здравословно състояние. Освен това, когато се излагаме на слънце, кожата ни се дехидратира много по-бързо и по този начин се увеличава шансът от изгаряне. Затова пийте повече вода, когато сте навън и най-малко на всеки 20 минути,

ако се излагате на слънце.

  1. Сирене

Сиренето съдържа високи нива на селен, което не само ще Ви помогне да се предпазите от изгаряне, но и ще забави процеса на остаряване на кожата Ви.

Всички видове сирена са подходящи за тази цел, като бялото сирене е най-препоръчително, защото е изключително богато на селен.

 
  1. Спанак

Спанакът също спада към храните, които са добри за постигането

на красивтен. 

Както при морковите, той е богат на антиоксиданти и бета-каротин, които подпомагат зрението, но и правят тена да изглежда златистокафяв. Така че хапнете си една богата салата със спанак, преди да отидете на плажа.

  1. Домати

Доматите са още една страхотна храна за подсилване на тена. Те съдържат ликопен, също както морковите и спанака, и така правят загара златист. Той също се бори със свободните радикали, които са отговорни за появата на бръчки.

  1. Кайсии

Още един плод, богат на каротеноиди и на антиоксиданти. Похапвайте повече от него през лятото.

  1. Зехтин

За здравия вид на кожата консумирайте повече растителни масла. Зехтинът прави кожата сияйна и я предпава от преждевременно остаряване. За да получите здравословния ефект от зехтина, го консумирайте в суров вид в салати и други. Употребата му като олио за слънце не е препоръчителна.

  1. Праскови и сливи

Още няколко плода, които подсилват тена с богатите си антиоксидантни свойства и каротеноидите.

 

Имайте предвид, че ефектът от консумацията на тези храни няма да се постигне за един ден.

 

Не мислете, че консумацията на една салата със спанак на седмица е достатъчна. Ще Ви трябват поне 5 консумации на ден за

 п

оне 2 месеца

, за да видите желания резултат върху кожата. Така че започнете още сега.

 

Източник: http://naturalon.com

Напиши коментар