снимка на жена, която пие вода

 

Повечето хора са толкова заети, че рядко отделят време за ядене, още повече за почивка за пиене на вода. Понякога прекарваме часове, без да утолим жаждата си. Постоянното хидратиране има невероятни ползи като поддържане на високи нива на енергия и фокус, затова е важно да му отделяме нужното внимание. Ето някои лесни начини, които ще направят този процес по-лесен:

 

  1. Винаги носете бутилка с вода със себе си, а ако работите на бюро, винаги дръжте бутилка на бюрото си

 

Ако имате вода до себе си, е много по-вероятно да пиете, без дори да се замисляте и да правите съзнателни опити.

 

  1. Когато се чувствате замаяни и уморени, грабнете чаша студена вода

 

Изследванията показват, че хората се чувстват много по-работоспособни и заредени с енергия, след като пият вода. Това е лесен и полезен начин да се избавите от умората, която ни сполетява в средата на деня.

 

  1. Пийте чаша билков чай всяка вечер

 

 Ако направите това свой навик, ще увеличите количеството течности, които поемате през деня. Освен това билковият чай е прекрасен начин за релакс в края на работния ден.

 

  1. Яжте храни, които съдържат по-голямо  вода, като зеленчуци, плодове и кисело мляко

 

 От друга страна обработените храни като чипс, кракери и печени храни съдържат минимално количество вода.

 

С възрастта естествените механизми на тялото за контролиране на жаждата се влошават, което прави дехидратиренето по-лесно. Нека се научим да пълним голяма бутилка с вода (минимум 1 литър) в началото на деня, с цел да го изпием до края на деня. Така бутилката ще ни подсеща да пием вода, дори когато не сме жадни!

 

Източник: everydayhealth.com