снимка на беменност новина

 

Правите ли опити да забременеете без успех? Консумирането на храни с висока хранителна плътност ще Ви помогне да се радвате на здрава полова система. Ето списък на някои храни, които съдържат голямо количество минерали и витамини, които ще увеличат шансовете Ви за забременяване.

 

1. Бобови култури (фасул, леща, грах)

 

Желязото е изключително важно за здравата яйцеклетка и недостигът му би могъл да окаже негативно влияние върху овулацията. Бобовите култури са богат  източник на желязо, затова се постарайте да консумирате поне една порция фасул или леща всеки ден.

 

2. Банани

 

Недостигът на Витамин В6 може да доведе до лошо качество на яйцеклетките и нередовна менструация. Затова се препоръчва приемът на поне 2 банана всеки ден. Освен това този витамин подсилва подплатата на ендометриума, което намалява опасността от спонтатен аборт.

 

3. Яйца

 

Протеините са изграждащите структури на здравата яйцеклетка и могат да увеличат шансовете за забременяване. Затова консумирайте редовно яйца. Освен това те съдържат Витамин D, който поддържа редовната менструация.

 

4. Риба

 

Риби като сьомга, риба тон и скумрия оказват изключително благоприятно въздействие, когато се опитвате да забременеете. Те са богати на омега-3 мастни киселини, които  водят до по-добро качество на яйцеклетката. Освен това имат противовъзпалителни свойства, които помагат при синдром на поликистозните яйчници.

 

5. Кейл

 

Кейлът съдържа Витамин С – антиоксидант, който защитава яйцеклетката от вредите на свободните радикали. Освен това кейлът съдържа фитонутриента индол-3-карбинол, който благоприятства за баланса на нивата на естроген.

 

6. Авокадо

 

Авокадото е прекрасен източник на Витамин D. Той подобравява редовната менстурация и шансовете за забременяване при жени, подложени на лечение за безплодие.

 

Източник: thehealthsite.com

 

Четете още полезни статии в нашия блог.