Меню
Количка

Здравословно хранене RSS Feed

д М Ползи от консумацията на соев протеин
0 345
  Отсъствието на животински протеини от менюто на вегетарианците и веганите налага търсенето на техни растителни заместители. Соята е най-разпространената алтернатива на месото. Тя се счита за богат източник на цялостни протеини. Затова не е чудно, че тя е неразделна част от веганската или вегетарианската диета.   Но соевите зърна са полезни не ..
д М Защо семената чиа са толкова полезни - част II
0 298
  Защо семената чиа са толкова полезни   Бори се с диабета   Редица изследвания доказват, че консумацията на семена от чиа подпомага регулирането на кръвната захар и подпомагат борбата с диабета. Това се дължи на високото съдържание на алфа-линоленова киселина и фибри.   Повишава енергията и ускорява метаболизма   Консумацият..
д М Защо семената чиа са толкова полезни
0 416
  През последните години семената чиа (salvia hispanica) се превърнаха в една от най-популярните суперхрани в света на здравословното хранене. Те са лесни за храносмилане, когато са подготвени правилно и са малки на размер, което ги прави удобни и лесни за добавяне към различни рецепти. Освен това ползите от семена от чиа са изобилни. Ще ви предст..
д М 20 начина да контролираме глада - част II
0 207
  20 начина да контролираме глада   8. Яжте на всеки 2-3 часа   Това помага да контролирате глада си, вместо да ядете на всеки половин час. Промеждутък от 2-3 часа ще даде на тялото ви време да разгради храната и да абсорбира нутриентите. Комбинирайте малките хранения с по-засищащи, за да създадете хармония между съзнанието и тялото си.   9...
д М 20 начина да контролираме глада
0 237
  Чувствате ли се постоянно гладни? А пълноценната храна никога ли не ви засища? Трудно ви е да контролирате глада си, особено ако имате навик да ядете често. Да контролирате глада си е най-добрият начин да отслабнете и да се предпазите от сърдечни заболявания, диабет, хипертония и нарушение в метаболизма. Това съвсем не означава да гладувате. Раз..
д М Каква е разликата между вегетарианците и веганите? - Част II
0 368
  Каква е разликата между вегетарианците и веганите? - част I   Има три типа вегани:   Етични вегани – те избягват да консумират или използват всякакви животински продукти, включително и да носят дрехи и да използват кожметика. Вегани, които консумират само храни, добивани от растения. Суровоядци – Те не консумират растителни храни, сготве..
д М Каква е разликата между вегетарианците и веганите?
0 691
  Първо държим да подчертаем, че веган не е съкратено от вегетарианец. Въпреки че и двете групи не консумират месо, има някои основни разлики в тяхната диета. Кое прави веганството толково популярно напоследък? Полезна ли е тяхната диета за здравето? В тази статия ще ви запознаем с всичко, което трябва да знаете за веганите и вегетарианците.   В..
д М Храните, които се грижат за кожата ни
0 308
  Поддържането на здрава и красива кожа зависи най-вече от това как се грижим за нея отвън и отвътре. Грижата за кожата с качествена натурална козметика е важна за здравия й вид. Но също толкова значение има и това с какво се храним. Затова не бива да подценяваме грижата за кожата отвътре. Предлагаме Ви няколко храни, които ще се погрижат кожата В..
д М Храни, които ускоряват придобиването на тен
0 964
    Лятото е времето, в което можем да постигнем желания слънчев загар. Въпреки факта, че слънцето уврежда кожата, много дами са готови да положат неимоверни усилия, за да постигнат перфектен тен на кожата. Някои храни могат да Ви помогнат да засилите процеса на потъмняване, както и да запазите постигнатия тен за по-дълго време. С консумирането н..
д М Как да успокоим псориазиса с натурални средства
@drianmitev86 0 1842
  Водещи диетолози и експерти в областта на здравословния начин на живот споделят своите стъпки за успокояване на активен псориазис.   Псориазисът засяга голяма част от населението. Той се дължи на прекаленото производство на кожни клетки. При някои хора се проявява като леко раздразнение на възпалени участъци или червени и възпалени петна от су..
д М Как да запазим кожата на шията си млада?
@drianmitev86 0 1611
Всяка жена иска да изглежда млада и да прикрие признаците на стареене. Много често обаче се фокусираме предимно на лицето и забравяме кожата на шията, което е огромна грешка.   С течение на времето кожата на шията става по-тънка и отпусната и затова също се нуждае от специални грижи.Главната причина, поради която кожата на шията се отпуска, е, че..
д М 10 древни методи на Аюрведа за подобряване състоянието на тялото и духа
@drianmitev86 0 1045
Балансираната диета и ежедневните упражнения са изключително важни за здравето на тялото и духа. Ето 10 практики от древната индийска система за грижа на здравето Аюрведа, които ще променят живота Ви: Пийте много топла или гореща вода, както и чай от джинджифил, през целия ден Консумирайте най-голямото ядене на обяд Ходете на м..
  • https://naturalcare.bg/blog/zdravoslovno-hranene/page/1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • >|
Показва 1 до 12 от 42 (4 страници)
Бисквитките (“cookies”) ни помагат, за да предоставим определени функционалности и за да гарантираме възможно най-доброто потребителско изживяване. Продължавайки да разглеждате и използвате този сайт, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“ съгласно нашата Политика за използване на “бисквитки”