Всяка жена иска да изглежда млада и да прикрие признаците на стареене. Много често обаче се фокусираме предимно на лицето и забравяме кожата на шията, което е огромна грешка.

 

С течение на времето кожата на шията става по-тънка и отпусната и затова също се нуждае от специални грижи.Главната причина, поради която кожата на шията се отпуска, е, че мускулите на шията не са прикрепени към костите и сухожилията.

 

Ето някои лесни методи, които можете да използвате, за да се радвате млада кожа без бръчки по шията:

 

  1. Избягвайте прекомерното излагане на слънце

 

Излагането на слънце може да увреди кожата на шията, също както на лицето. Ето защо винаги трябва да използвате подходящата слънцезащита, за да се предпазите от вредното влияние на UVA и UVB лъчите.

 

  1. Правете упражнения за шия редовно

 

Упраженията за шия помагат не само за отпускане на напрежението, но и за стягане на кожата, тъй като подобряват кръвообръщението и ускоряват притока на кислород до кожата. Правете упражения за шия минимум два пъти седмично за по-еластична и плътна кожа.

 

  1. Използвайте Витамин С

 

Витамин С е богат източник на антиоксиданти, които са изключително важни за поддържане на кожата млада. Консумирайте Витамин С под формата на орална добавка и използвайте овлажняващия крем C Effects™ на JĀSÖN® с Ester C® – най-мощната и стабилна форма на Витамин С.

 

  1. Консумирайте храни, богати на мастни киселини

 

Мастните киселини произвеждат колаген и спомагат за генерирането на нови клетки. Затова е добре да консумираме храни, богати на Омега-3 и Омега-6 мастни киселини, като сьомга, авокадо, спанак, ленено и тиквено семе минимум четири часа преди лягане.

 

  1. Използвайте добавки с колаген

Колагенът е част от съединителната тъкан. Той е отговорен за здравината и еластичността на кожата, както и за редовното възстановяване на кожните клетки.

 

Приемайте добавки с колаген, за да подобрите еластичността на кожата си като цяло.

 

Източник: healthandwellness365.com