Защо семената чиа са толкова полезни

 

  1. Бори се с диабетаснимка на семена чиа

 

Редица изследвания доказват, че консумацията на семена от чиа подпомага регулирането на кръвната захар и подпомагат борбата с диабета. Това се дължи на високото съдържание на алфа-линоленова киселина и фибри.

 

  1. Повишава енергията и ускорява метаболизма

 

Консумацията на протеин от чиа увеличава ефективността на упражненията при тренировка. Той дава същото количество енергия,  колкото силно подсладена напитка, само че без вредната захар.

 

Добавянето на препоръчителната доза чиа в ежедневното меню ускорява метаболизма и спомага за изгарянето на коремните мазнини.

 

  1. Укрепва мускулите и спомага за отслабването

 

Семената от чиа са един от най-добрите растителни източници на протеин. Затова те са перфектен избор при тренировки и физически натоварвания. Протеинът от чиа е зареден с голямо количество антиоксиданти, които подпомагат възстановяването след изтощителна тренировка. Чиа семената са богати на основни минерали като калций, фосфор, магнезий, манган, мед, цинк, желязо и ниацин.

Една от характеристиките, които правят семената на чиа толкова уникални, е, че могат да поемат до 10 пъти собственото си тегло във водата. Поради това семена от чиа поддържат хидратацията и подобряват абсорбцията на хранителни вещества от електролитите. Това също забавя храносмилането и удължава чувството на ситост, намалявайки потребността от консумацията на захар.

 

Тъй като семена от чиа също са с високо съдържание на цинк, те помагат на тялото ви да увеличи лептина. Лептин е ключов хормон, който регулира апетита, как тялото ви харчи енергия и регулира енергийните ви нива. Освен това подобрява издръжливостта и издържливостта, правейки chia чудесен източник на хранене, ако искате да се оформите.

 

Естествената красота се нуждае от специални грижи през горещите дни. Затова решихме да те зарадваме с нови свежи предложения за лятото.