20 начина да контролираме глада

 

8. Яжте на всеки 2-3 часа

 

Това помага да контролирате глада си, вместо да ядете на всеки половин час. Промеждутък от 2-3 часа ще даде на тялото ви време да разгради храната и да абсорбира нутриентите. Комбинирайте малките хранения с по-засищащи, за да създадете хармония между съзнанието и тялото си.

 

9. Пийте водаснимка на жена на диета

 

Ако се чувствате гладни между храненията, пийте вода. Защото може да се чувствате гладни, когато сте жадни. Изпийте чаша вода и изчакайте. Скоро ще се уверите, че не се били гладни, а жадни.

 

10. Малки хранения

 

Те са много важни, тъй като ще задвижат метаболизма ви и ще ви предпазят от преждане. Между храненията, изяжте плод, ядки или изпийте един фреш или зелен чай.

 

11. Заложете на многото цветове

 

Чиния, която изобилства от зеленчуци в различни цветове е много по-атрактивна, нали? Опитайте се да добавите 5 вида зенечуци, един източник на протеин и полезни мазнини под формата на ядки и семена. Така ще си осигурите различни нутриенти, фибри, протеин, както и нужния визуален стимул, който да те подтикне към здравословното хранене.

 

12. Добавете подправки към храната си

 

Добавете малко подправки към храната си, за да подобрите вкуса й и да намалите чувството на глад. И под подправки имаме предвид не само чили и пипер. Използвайте също така бахар, сушени билки, канела, чесън на прах, звезден анасон, кардамон, куркума, скилидка чесън, сминдух и семена от копър.

 

13. Избягвайте солта

 

Не е нужно да избягвате солта напълно, просто се опитайте да консумирате по-малко. Солта води до задържане на вода в тялото, което ви кара да изглеждате подпухнали. Освен това, ако ядете нещо много солено, след това ще ви се прияде нещо сладко. В крайна сметка, ще приемете повече калории и няма да можете да се спасите от „игрите на глада“.

 

14. Омега 3

 

Тези полиненаситени мастни киселини се намират в рибата, ядките, маслата и семената. Те спомагат за намаляване на предизвикано от възпаление повишаване на теглото. Подобряват метаболизма и ви предпазват от прекомерното хранене.

 

15. Избягвайте вредната храна

 

Пристрастеността към т.нар. „джънк“ храна е реална. Сладкият и соленият вкус на тези храни ще ви карат да искате още и още. За да прекратите тази пристрастеност напълнете хладилника си с плодове, зеленчуци, източници на протеини, подправки и билки и полезни мазнини.

 

16. Хапвайте джинджифил

 

Известно е, че джинджифилът помага за намаляне на теглото. Това е така, заради фитохимикалите в него, които помагат да се потисне апетита, да се изчистят токсините и да се подобри храносмилането. Ако се чувствате гладни след 30 до 60 минути, след като сте се нахранили, сдъвчете малко джинджифил и няма да изпитвате нужда да ядете поне още час.

 

17. Пийте пробиотици

 

Лошото здраве на червата може да доведе до множество здравословни проблеми, като увеличаването на теглото е един от тях. Ако страдате от лошо храносмилане, подуване на корема или запек, консумирайте пробиотици или кисело мляко и мътеница. Бактерията в тези храни ще ви помогне да възстановите бактериалната флора в червата си. Когато здравето на червата ви се подобри, силното ви желание за храна, стягане в гърдите и пристрастяването към вредна храна ще спре.

 

18. Яжте черен шоколад

 

Той е нискокалоричен и ще ви накара да се почувствате добре. А когато се чувствате добре, нивата на стрес намаляват и тялото ви ще функционира по-добре. Вземете си шоколад с 80% или повече съдъжание на какао и яжте по едно парче на ден.

 

19. Не забравяйте съня

 

Когато сте стресирани, не можете да спите добре и за да се почувствате добре прибягвате към вредната храна. Ако се чувствате нервни и неспокойни, просто поспете за 2 часа. Ще се събудите свежи и ще гледате на нещата разумно, а не емоционално. И, разбира се, по-малко калории ще се окажат в стомаха ви.

 

20. Обичайте се

 

Прекалено честото хранене показва едно сигурно нещо – психологически стрес. Ако не харесвате себе си и своите избори, ще искате да се почувствате по-добре като похапвате. Но прекаленото ядене ще ви накара да се чувствате виновни, стресирани и обезпокоени и в резултат на това ще ядете още, за да се почувствате добре. Ето защо е важно да се оценявате. Бъдете търпеливи и мили към себе си.

 

Източник: www.stylecraze.com