Често задавани въпроси

Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

 

Не е задължително да се регистрирате, за да направите поръчка. Регистрацията е направена за Ваше улеснение. Тя е еднократна. След това Вие пазарувате по-удобно и не е необходимо да въвеждате данните си при следващи поръчки. Регистрацията също така Ви дава възможност да получавате преференциални цени и отстъпки при провеждане на различни кампании.



 

Как мога да направя поръчка?

 

Можете да направите поръчка си онлайн или на телефон 0888508081.




Да очаквам ли позвъняване по телефона за потвърждение на поръчката?


Не. При успешно направена поръчка Вие ще получите имейл за нейното успешно получаване в нашата система. При стартиране на обработването ѝ Вие ще получавате известия на посочения имейл адрес за статуса на Вашата поръчка. Наш представител ще се свърже с Вас единствено по телефона само ако е необходимо допълнително уточнение.

 



Каква информация е нужна, за да направя поръчка по телефона?

 

За да направите поръчка без регистрация по телефона са нужни: име и фамилия, точен адрес за доставка, телефон за връзка и имейл адрес. 

 



С коя куриерска фирма се осъществява доставката?

 

Доставките се извършват чрез куриерски фирми Рапидо или Спиди. Доставките се извършват до врата или офис на Рапидо или Спиди. Ако желаете да получите поръчката си до адрес чрез друга куриерска фирма, моля да се свържете с нас по телефона. Имайте предвид, че ще трябва да заплатите доставката по нормалните цени на посочената куриерска фирма, докато при използване на Рапидо или Спиди получавате отстъпка от стандартните им цени.




Каква е цената на доставката?

 

Доставка до офис или адрес (врата) във всяко населено място в страната е 4,50 лв. При поръчка над 60 лв. доставката до офис или адрес е безплатна.

 



Какви са сроковете за доставка?

 

Доставката се извършва до 1-2 работни дни от получаването на поръчката. Всички поръчки, направени до 16.00ч. в работни дни, се обработват и изпращат на същия ден, като се доставят на следващия работен ден или според графика на Рапидо или Спиди за някои населени места.

 

Поръчки, получени в събота или неделя, се обработват и изпращат в понеделник и се доставят на следващия работен ден.

 

Поръчки, направени по време на официални празници, се обработват и изпращат в първия работен ден след празниците и се доставят съответно на следващия работен ден или според графика на Рапидо или Спиди за някои населени места.

 



Как мога да заплатя поръчката си?

 

Вашата поръчка може да бъде заплатена чрез наложен платеж при нейното получаване или чрез системата за електронно разплащане на БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ АД с кредитна или дебитна карта.




Имате ли магазин, откъдето мога да си закупя желаните продукти?


Продуктите ни може да намерите в нашите официални обекти:

 

гр. Благоевград - Bio Boutique NaturalCare.bg - ул. Мизия 4А

гр. София - Bio Boutique NaturalCare.bg - Бул. Черни Връх 100, МОЛ Парадайс Център, Ниво: 0 (откъм входа на бул. Черни връх и ул. Сребърна)

 



По какъв начин става възстановяването на сумата за върнат продукт/и?


Сайтът изплаща сумата с изключение на транспортните разходи не по-късно от 30 работни дни от датата, на която е предявена рекламацията, чрез банков превод, за което е необходимо да се посочи банка, BIC, IBAN и име на титуляр на сметка.

 

В случай че плащането е направено с банкова карта, възстановяването на суми става чрез нареждане на обратна операция по картата, с която е направено плащането в срок от 15 дни.

 



Мога ли да направя промени по поръчката си?

 

Можете да направите всякакви промени по Вашата поръчка, стига тя да не е със статус „Изпратена“. Ако все още не сте получи имейл, че нейният статус е „Изпратена“, моля, свържете се с нас на телефон 0888508081, за да въведем желаните от Вас корекции.

 



Мога ли да върна или заменя вече получен продукт?

 

Имате право да върнете или замените вече получен продукт/и в срок до 7 календарни дни от датата на получаване на стоката, отразена в документите за предаване от куриера. Продуктът/продуктите трябва да са в оригиналната си опаковка, да не са неизползвани и да нямат нарушен търговски вид. Транспортните разходи за нейното/тяхното връщане са за Ваша сметка.




Има ли конфиденциалност на информацията при регистрация?


Всички данни при регистрация в сайта са защитени от ЗЗЛД и се разглеждат при строга конфиденциалност. Уверяваме Ви, че информацията се използва с цел безпроблемно и качествено обслужване на потребителя.